sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Oon ollut etsimässä lempee about miljoona kertaa ja alkaa tuntuu että tää on tässä nyt eikä koskaan

Että en sua mä muistais onko sellaista tuntia
Mulla on ikävä kotiin ja lintujen laulua
Viereesi tahtoisin tulla, tuntee ihosi lämpimän
Jätä ikkuna raolle, sulle suukon mä lähetän

Päivät on täällä hitaita
Yöt nopeemmin mennä sais
Mut pitkään on ootettava
Että kätes mua koskettais

Ei kalterit paljoakaan haittaa mut kaipaus sielua syö
Ja mä piirrän viivan seinään joka ainoa yö
Sun nimesi on mun rukous yksi päivä taas vähemmän
Jätä ikkuna raolle sulle suukon mä lähetän

Päivät on täällä hitaita
Yöt nopeemmin mennä sais
Mut pitkään on ootettava
Että kätes mua koskettais

Jenni Vartiainen on ehkä maailman ihanin. Tiesin sen jo 12 vuotta sitten kuunnellessani Gimmeliä, Jenni oli aina miun lemppari. ;) Voisko joku ostaa miulle tuon Terra-levyn, pliis? Joka tapauksessa, oon tässä vähän kipeänä ja meillä on käymässä Steven vanhemmat Pohjois-Irlannista. En ymmärrä kummankaan puheesta hirveästi mitään, vaikka varsinkin tuo Steven äiti on hirveen ystävällinen ja yrittää puhua miulle koko ajan. Noloa toistaa koko ajan "pardon?", mutta en tosiaan oo vielä ymmärtäny yhtään kokonaista lausetta suoraan puheesta. ONNEKSI en päätyny Irlantiin, oisin ollu kyllä ensimmäiset viikot/kuukaudet ihan pulassa siellä.

Oon taas vähän tehny ostoksia tässä ja huusin tänään ebaysta kindlen. Jee, en malta odottaa että se tulee! Ostan siihen heti kaikki Harry Potterit ja kaikki mahdolliset pakolliset ihanuudet. Muut ostokset esittelen sitten kun saan ihanan uuden koneeni (kävin tänään hypistelemässä samaa konetta Tescossa.. Voi miten ihanan kevyt ja pieni ja sievä se kone onkaan!). Onko teillä muuten jotain toiveita siitä miten esittelen ostoksia? Vaihtoehdot on siis ihan perus kuvapostaus + selitystä tai sitten video. Mielipiteitä?

Ainiin, täällä on ollu taas kivaa ja miun host perhe on edelleen ihana. Oon täällä oikeesti yksi perheenjäsenistä ja miusta pidetään hyvää huolta. Oon laihtunu yhteensä 6kg ja miun hiukset on varmaan pidemmät kun koskaan. Rakastan matkustaa bussilla ja katsella maisemia yläkerrasta. Tänään kävin Borehamwoodissa vähän katselemassa ja fiilistelemässä, eksyin kans isoon Tescoon ja ostin herkkua = mauttomia appelsiineja ja alpro soya chocolatea (joka on taalla HALPAA). Torstaina tuli viisi kuukautta täyteen täällä ja Lontoo on just oikee paikka miulle tässä ja nyt.

Ps. Nostan hattua kaikille niille, jotka on eläny/elää kaukosuhteessa pidempään kuin vuoden ajan. En muista miltä tuntuu seurustella oikeesti, vaikka tietysti jutellaan poikaystävän kanssa joka päivä. Mau. :(

2 kommenttia: